Servicii

Servicii de contabilitate

  • consiliere la întocmirea documentelor contabile primare;
  • organizarea fluxului de documente
  • înregistrarea documentelor primare în evidența contabilă computerizată în conformitate cu principiile contabile
  • întocmirea balanței de verificare lunara
  • întocmirea declarațiilor fiscale și raportărilor semestriale ( bilanț )
  • evidența și calculul amortizării mijloacelor fixe
  • întocmirea și depunerea bilanțului contabil anual și semestrial
  • completarea și prelucrarea registrelor contabile (registrul jurnal, inventar și de casă, jurnalul de cumpărări și de vânzari)
  • stabilirea impozitelor de plată și înregistrarea în contabilitate
  • completarea și depunerea decontului de TVA și a altor raportări și situații contabile.
  • consultanță privind legislația financiar-contabilă, legată de obiectul de activitate;
  • asistare și reprezentare la controalele fiscale;
  • reglarea/urmărirea fișei de plătitor;
  • refacerea evidenței contabile;

Consultanță fiscală

  • identificarea taxelor și impozitelor aferente activității clientului precum și stabilirea politicilor contabile și fiscale
  • verificări cu caracter fiscal cu privire la impozit pe profit, TVA, impozit pe salarii, impozit pe venit, impozit nerezidenti, accize, impozite și taxe locale
  • consultanță privind procedura fiscală
  • asistență la întocmirea declarațiilor de impunere, impozite și taxe
  • consultanță cu privire la evitarea dublei impuneri
  • consultanță cu privire la activitățile de import-export privind reglementările și regimul TVA
  • furnizarea rapidă a noilor schimbări legislative

Resurse umane și salarizare

Asigurăm toate activitățile legate de evidența personalului și de salarizare din cadrul firmei în conformitate cu politicile firmei și cu legislația în vigoare:

  • întocmire REVISAL conform HG 500
  • întocmirea, încheierea și declararea în revisal a contractelor individuale de muncă
  • întocmirea dosarului de personal
  • întocmirea documentelor ce produc modificări ale contractului individual de muncă precum acte adiționale de modificare a funcției, salariului negociat, normei de lucru, decizii de suspendare a contractului individual de muncă, decizii de încetare a contractului individual de muncă, declararea acestora în noul revisal conform HG 500
  • întocmirea adeverințelor de vechime
  • întocmirea și completarea adeverințelor solicitate de salariații societății
  • acordăm suport legislativ pentru orice problemă apărută în domeniul relațiilor de muncă
  • acordăm suport în cazul controalelor efectuate de organele abilitate ale Inspectoratului Teritorial de Muncă
  • calculul concediilor de odihnă și al concediilor medicale
  • întocmirea statelor de plată
  • întocmirea ordinelor de plată pentru taxele salariale
  • întocmirea declarației unice 112 și transmiterea acesteia
  • suport legislativ în orice problemă de calcul salarial.

Alte servicii

  • refacere contabilitate
  • certificări bilanțuri
  • rapoarte personalizate la cererea clientului
  • consultanță în afaceri
  • consultanță pentru firme nou înființate
  • organizarea și conducerea departamentului financiar